Tuesday, July 23, 2013

Merepek

Salam 14 Ramadhan. Hampir 5 hari badan tak sihat. Masih batuk-batuk dan selsema. Gigih bekerja. Alhamdulillah. Saya amat menikmati kehidupan saya kini. Meninggalkan segala memori pahit dibelakang. Tidak menunding sapa-sapa. Tidak berusaha mencai kebenaran.

Saya kehilangan tiga (3) benda yang sangat penting dalam hidup saya yang sepatutnya menjadi tulang belakang kepada karier saya kini.

Perkara penting. Yang memeningkan kepala tolak ketepi. Tinggalkan. Jauhkan. Anda boleh berjaya. Itu pasti. Saya kini hidup mempunyai target dan misi lebih kehadapan. Saya ingin buktikan kepada beberapa manusia yang memikirkan saya ini tidak seperti makhluk-makhluk lain yang tidak mampu berjaya dengan meng-downgraded kemampuan saya.

Insya Allah saya yakin, saya mampu. Rezeki Allah itu melimpah ruah dan sehingga kini Allah telah dan sentiasa berikan rezeki yang terbaik buat saya dan keluarga.

Apa aku merepek haha. Kawan-kawan doakan saya untuk masuk ke Kerajaan sebagai pegawai ya! Sentiasa berusaha. :)

No comments: