Friday, July 12, 2013

Permulaan...


Salam Jum'ah,
Salam Ramadhan ketiga,
Ahlan Wasahlan ya Ramadhan...

Syukur.

Agak lama tidak berbicara di ruangan maya ini. Mesti ramai follower dah hilangkan hehe.
Alhamdulillah, kini kembali menulis meluahkan rasa di alam maya ini.

Hampir 2 tahun menyepi. Penuh warna-warni.
Praise to Allah, saya pun telah bekerja di salah sebuah syarikat pembangunan yang di antara terbesar di Malaysia juga sebuah Government Link Company (GLC) sebagai Eksekutif Hartanah di mana tugas utama ialah pengurusan asset bagi syarikat saya. Boleh di katakan banyak melibatkan kertas-kertas kerja dan report.

Cukup di situ.

Saya masih di sini menjalani sebuah kehidupan.
Pelbagai suka dan duka telah saya hadapi.
Pertemuan dan kehilangan yang saya turuti.
Perpisahan sentiasa menanti.

Yang lebih pasti Ramadhan tinggal 27 hari sahaja lagi dan akan berlalu meninggalkan kita.

No comments: